Współpraca, rozpoczęta przed ubiegłym sezonem, będzie kontynuowana. W ramach umowy marka Toyoty będzie widoczna podczas dni meczowych na bandach LED, w mediach społecznościowych i innych nośnikach reklamowych. Akademia i Klub będą korzystać z flotowych pojazdów Toyoty.
W poprzednim sezonie Toyota Sabaj Łódź nie tylko wspierała logistykę Widzewa, ale także aktywnie działała w Widzewskim Klubie Biznesu, współorganizując spotkanie na Torze Łódź w Strykowie. Firma umożliwiła sponsorom i partnerom Widzewa sprawdzenie swoich umiejętności motoryzacyjnych.
Na zakończenie sezonu, podczas gali "Zawsze w 13!", otrzymaliśmy nagrodę za aktywny marketing sportowy, którą odebrał Roman Sabaj, współwłaściciel Toyota Sabaj Łódź.
Prezes Widzewa, Michał Rydz, podkreślił korzyści płynące z tej współpracy, wskazując na jej znaczenie dla bieżącej działalności klubu i realizacji wielu projektów. Roman Sabaj wyraził dumę z kontynuacji partnerstwa i wspierania klubu, zaznaczając rolę w działaniach sponsorskich, CSR oraz budowaniu klubowej społeczności.